НОВОСТИ

5 начини на кои бизнисите можат да заштедат пари користејќи контакт центар услуги

За да заштедат време, пари и ресурси, многу компании користат аутсорсинг на контакт центар услуги. Контакт центрите генерално обезбедуваат услуги и поддршка за клиентите со акцент на корисничкото задоволство и зголемување на продажбата, при што нудат сервисирање на некоја од следниве услуги:

  • Влезни / Излезни повици
  • Грижа за клиентите
  • Upsale/Cross-sale
  • Телемаркетинг или истражување на пазарот
  • Анкетирање на корисничко задоволство
  • Ажурирање на вашата дата база на клиенти и сл.

Постојат 5 клучни начини со кои преку аутсорсинг на контакт центар услуги, може да заштедите пари за вашиот бизнис:

  1. Намалување на режиските трошоци
  2. Максимизирање на ефикасноста преку експертиза
  3. Искористување на економиите на обем
  4. Обезбедување на 24/7 услуга
  5. Пристап до нова технологија

1. Намалување на режиските трошоци

Најочигледниот начин на кој преку аутсорс на контакт центар услуги ги намалувате трошоците на бизнисот е преку намалени режиски трошоци. Кога го хостирате вашиот интерен центар за повици или услуги за клиенти, вие исто така ги покривате сите режиски трошоци, додека кога вршите аутсорсинг, тие трошоци се распределуваат меѓу различните клиенти на контакт центарот. 2.

2. Максимизирање на ефикасноста преку експертиза

Помалку забележлива заштеда при парнерство со контакт центар услуги е преку стручноста до која добивате пристап. Со зголемената експертиза доаѓа и максимизирана ефикасност - што значи дека вашиот тим е попродуктивен и фокусиран на вашиот примарен бизнис. Преку аутсорсинг на контакт центар за повици, добивате пристап до целосно обучен тим од агенти и експерти за корисничко и продажно искуство во управувањето и подобрувањето на услугите на клиентите. Ова вклучува улоги од лидерство и менаџмент до обезбедување квалитет, раководители на тимот, персонал за човечки ресурси, агенти и многу повеќе. Малку е веројатно повеќето компании да имаат пристап до такво ниво и широчина на експертиза.

3. Искористување на економиите на обем

Со аутсорсинг на контакт центар услуги, имате пристап до многу поголеми тимови и многу поголема флексибилност и приспособливост. Доколку е потребно да го зголемите вашиот тим, додавањето повеќе агенти за вашите потреби е едноставно, бидејќи контакт центрите располагаат со приспособливост на тимовите. Растете брзо и не сте сигурни колку агенти ќе ви требаат? Можете да започнете со мали димензии и да продолжите лесно да додавате нови агенти во вашиот тим, така што вашиот тим секогаш расте со вас. Накратко, работата со центар за повици ви овозможува да искористите скалабилни тимови, зголемен број вработени и голем број агенти без постојано да плаќате за сите тие агенти кога не ви се потребни.

4. Обезбедување 24/7 услуга на клиентите

Аутсорс на контакт центар услуги, исто така ви заштедува пари кога станува збор за обезбедување одличен квалитет и грижа за вашите клиенти - особено кога станува збор за услугата после работното време или 24/7. Нудењето 24/7 услуга е полесно и подостапно кога работите со партнер за аутсорсинг.

5. Обезбедување пристап до технологија без огромни инвестиции

Конечно, работата со центар за повици обезбедува пристап до најновата технологија уште од самиот почеток на вашето партнерство , без да бара големи првични инвестиции. Поставувањето на сопствен контакт центар за повици обично бара исклучително големи трошоци за вработeни, софтвер, инсталација, опрема и многу повеќе. Кога работите со партнер за контакт центар услуги, добивате пристап до целата инфраструктура и технологија. Потребно е само да се интегрирате со вашите внатрешни системи во што може да помогне добар партнер и вие сте во функција. Не само што треба да се земат предвид финансиските инвестиции, туку и да се разгледа и времето како ресурси и експертизата потребни за поставување, управување, одржување и интегрирање на сите алатки. Со надворешен телефонски центар и искусен тим, можете да извлечете максимум од секој телефонски повик. Како резултат на тоа, вие не само што заштедувате пари или ја максимизирате вашата инвестиција, туку и активно инвестирате во техники и услуги кои можат да ја подобрат лојалноста на клиентите и да ја зголемат продажбата.

Споделете на вашите социјални медиуми:

Контакт Информации

Адреса и локација

ул.Наум Наумовски-Борче
бр.50-2/17
Скопје

Телефонски броеви

+389 71 33 22 11
+389 71 38 21 88


Loading
Your message has been sent. Thank you!
Направено од InOne.mk